به دلیل گسترش فضای مجازی در دنیای امروزبا استفاده از طراحی سایت می توان برند سازی نمود و البته برای رسیدن به این هدف می بایست بر روی نحوه طراحی وب سایت تمرکز کافی داشت و روزانه و به طور مستمر بر روی آن فعالیت نمود. وب برندینگ و ایجاد هویت شباهت بسیاری با پروسه سئو وب سایت و یا بهینه سازی سایت دارد که با افزایش دیده شدن صفحات طراحی وب سایت در موتور جستجو همراه می باشد.

وب برندینگ در طراحی سایت با توجه به اهمیتی که در دنیای مجازی دارد باید موارد زیر را در نظر داشته باشیم این مراحل عنوان شده گام هایی است که در جنبه های سئو وب سایت پیشرفته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

استفاده از رنگ های ثابت :

همیشه قبل از طراحی وب سایت خود، رنگ های مورد نیاز خود را تعیین کنید . به یاد داشته باشید که رنگ ها و طرح ها به راحتی در ذهن بازدیدکنندگان جای می گیرند ، پس از این موضوع به نفع خود استفاده کنید. شما می توانید از رنگ اصلی در آیکون ها ، لوگو و دیگر بخش های اصلی وب سایت خود به درستی بهره گیرید .

 

تولید محتوای تخصصی :

تولید محتوای تخصصی در واقع موثرترین روش برای شناساندن نام تجاری و برند شما به رقبا و نیز کاربران می باشد. تولید محتوای تخصصی و با کیفیت در یکی از گرایشات کسب وکاری شما موجب تبدیل نمودن شما به برندی معتبر در این موضوع می گردد. تولید محتوا با کیفیت ، کسب وکار شما را به صورت حرفه ای و تخصصی به مخاطبین و نیز دیگر رقبا نمایش می دهد. حجم محتوا و نیز کارآمدی خود محتوا که مورد نظر کاربر قرار گیرد آیتم هایی است که سنجش عملکردی محتوا مورد نظر قرار می گیرد.

 

لینک سازی برای محتوا :

محتوای شما هرچقدر هم با کیفیت و تخصصی باشد تا زمانی که مورد مطالعه کاربران و مخاطبین طراحی سایت شما قرار نگیرد نمی تواند اثرگذاری مثبت مورد نظر را در بهینه سازی سایت داشته باشد.

 

ثبت نام در شبکه های اجتماعی :

شبکه های اجتماعی بر ایجاد ارتباط آنلاین در بین افراد که علایق و فعالیت های مشترک دارند، متمرکزند. این وب سایت ها از سوی میلیون ها نفر مورد بازدید قرار می گیرند و در حال حاضر به بخش جدانشدنی زندگی روزمره این افراد تبدیل شده اند. اگر شما سایت خود را وارد این شبکه ها کنید ، مطمئناً ارزش نام تجاری شما دو چندان خواهد شد.

 

جستجوی محتوا در سئو :

موتور جستجو گوگل اعلام نموده است که الگوریتم های جستجو خود را از جستجو کلمات کلیدی به جستجوی محتوایی تغییر می دهد. بدین معنا که اگر در گذشته تنها وجود کلمات کلیدی شاخصی برای نمایش سایت در رنکینگ بالاتر بوده است و تکرار کلمه کلیدی می توانست ملاک ماندگاری در رنکینگ محتوا و نیز سئو باشد اما امروزه گوگل معنا و مفهوم محتوا را مورد نظر قرار داده است و این ارزیابی را به واسط رفتار کاربر و آنالیزی که از رفتار کاربر دارد می تواند دریابد. در واقع موضوع سئو وب سایت و بهینه سازی سایت به سمت کاربرپسند بودن سایت می رود.

 

ترویج وب سایت :

برند سازی از لحاظ روانشناسی به معنای نفوذ در ذهن مصرف کنندگان است. هر چند که در برقراری ارتباط بین شرکت و مشتری، ابزارهای ترویجی گوناگونی وجود دارد و پرداختن به تمامی آنها در جای خود ضروری و حائز اهمیت است اما بازاریابی اینترنتی که یکی از ارکان اصلی بازاریابی مستقیم است به مهم ترین ابزار ترویج سازمان ها و بنگاه های اقتصادی تبدیل شده است.

 

گروه آی پی ایرانی با سال ها تجربه در زمینه مشاوره برندسازی و با استفاده از تیم های متخصص می تواند در مسیر بهبود کسب و کار آنلاین و برندسازی ، بهترین مشاوره  را در اختیار شما قرار دهد .

 

جهت دریافت مشاوره در زمینه وب برندینگ و برندسازی اینترنتی کلیک کنید.

اشتراک گذاری برای دوستان :

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با علامت * مشخص شده اند.